Lady Gaga túžila po ženách

20.06.2010 08:54
Speváčka sa priznala ku sexuálnym vzťahom so ženami

"Mám rada ženy!" prezradila americká hviezda v jednej talkshow,"Zaľubená som však bola iba do mužov, ešte nikdy som neľúbila ženu." Gaga prezradila, že počas sexu s mužmi si niekedy predstavovala ženy. Hneď na to priznala, že so ženami už čo-to vyskúšala. "Mala som sexuálne vzťahy so ženami!"

"Presne o tomto je pieseň Poker Face. Keď som spával so svojim vtedajším priateľom, predstavovala som si rôzne ženy," vysvetlila zmysel jej doposiaľ najúspešnejšej piesne. Speváčka v interview tiež opísala pocity jej otca, ktorý sa sám seba po tom, čo videl jej vystúpenie, začal pýtať, či je jeho dcéra mentálne zdravá a pokladal ju za šialenca. To však už neplatí a chápe ju ako umelca, pričom ju plne podporuje.

—————

Späť